ShoutMix chat widget

Sabtu, 17 September 2011

CINTA TAK SEMESTINYA BERSATU



           Kecewa cinta adalah kekecewaan yang menyakitkan. klu ada org kata dia masih lg tersenyum tatkala dutinggalkan,kita mungkin akn mgatakan dia tidak jujur sewaktu brcinta..sebab tu dia xda rsa papa..


          Ana percaya..setiap orang ada pengalaman bercinta..betui dak..??  (aku pnah bercinta tak..??hehe....malu la nak cerita..sbb sweet sgt...) dan setiap orang juga ada pengalaman dikecewakan..jd,msti kita dapt bayangkan betapa sakitnya apabila cinta yang suci murni itu dikhianati...(sakit  gler oowww....cm nk ngis..




cumeynya.....

    
         Wahai insan yang bergelar wanita..marilah kita sama2 renung kan sejenak kenapa kadang cinta dikhianati..mungkin ALLAH sengaja mahu kita bertemu dengan orang yang salah sebelum kita menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul,kita akan tahu bagaimana cara untuk kita bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebalik pemberian itu...
(betul..betul..betul..Qis sokong 100prtus..




love me....


        ingat,setiap kejadian ada hikmahnya yang kita tidak ketahui yang hmya diketahui oleh ALLAH TAALA sahaja..begitu juga dengan keuntungan..kita  juga tidak tahu apa akibatnya...








    
           Sebagai wanita,kita perlu berani berdepan dengan semua cabaran..walaupun kita tewas,itu bukan bererti ia berakhir dalam kehidupan..tidak semestinya orang yang kita sangkakan terbaik itu benar-benar terbaik untuk kita..kalau dia sudah berani  meninggalkan kita disaat ini..itu menunjukkan dia bukan seorang yang bertanggungjawab melain atas urusan2 tertentu yang xdapat dia elakkan...renung-renungkan..
WALLAHU A"LAM..





1 ulasan: